خانه » بلاگ » دسته‌بندی نشده » خلق ارزش‌های بزرگ در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با آوات

خلق ارزش‌های بزرگ در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با آوات

آوات، ابزار همراه SME ها

در این مقاله می‌خوانید

«کوچک، بزرگ است!» یادآور روزهایی است که ابعاد بزرگ تنها راه موفقیت محسوب می‌شد. اما کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME) امروزه ثابت کرده‌اند که چابکی کسب و کار و سودآوری همزمان ممکن است.

SME  مخفف کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط است.(Small and Medium Enterprise)

مرکز آمار ایران، این کسب‌وکارها را به چهار دسته: از خُرد یعنی زیر 10 نفر پرسنل تا بزرگ یعنی بیش از 100 نفر تقسیم‌ می‌کند. بنا به آمار بانک جهانی، نزدیک به 90 درصد از کسب کارها SME هستند که سهم آن‌ها در اشتغال جهان، بیش از 50 درصد است.

اما ایران چطور؟ در ایران، از هر 10 نفر آدم شاغل، حدود 6 تای آن‌ها در یک SME کار می‌کنند.

 

مزایای اجتماعی کسب و کارهای کوچک و متوسط در اقتصاد

کسب و کارهای کوچک و متوسط(SME)، بی‌واسطه و با بهره‌گیری از سیستم‌های نوین مثل اتوماسیون ابری، نقش‌آفرینی خود را به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، از فضای کار اشتراکی و پارک‌های علم و فناوری بهره می‌برند.

  1. توسعه متوازن و سریع 

    استفاده از اتوماسیون ابری به SME‌ها اجازه می‌دهد تا بدون افزایش هزینه‌های سربار، خود را توسعه دهند. مثلا باعث می‌شود که به جای خریدن تمام سیستم‌های مدیریت کسب‌وکار،‌ از سرویس‌دهنده‌های آنلاین خدمات دریافت کنند. هدف اصلی آن‌ها حفظ چابکی است تا بتوانند تا توان اصلی خود را صرف ارائه ارزش در میدان‌های سخت رقابتی بکنند.
    آوات به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا زیرساخت‌های خود را بهینه کنند و تنها به اندازه نیاز خود هزینه پرداخت کنند.

  2. داده‌هایی همیشه در دسترس

    یک سیستم مناسب می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند داده‌های خود را تجزیه‌وتحلیل کنند.

    آوات، یک در همیشه باز است. شما به سادگی می‌توانید همه اطلاعات قبلی خودتان را وارد آن کنید و هر زمان هم که تصمیم به تغییر بستر نگهداری آن‌ها گرفتید، با یک خروجی کار خود را راحت می‌کنید. داده‌های سازمان با آوات، همیشه در جیب‌تان است! به این شکل امکان تصویر دورنمایی شفاف، همیشه برای شما فراهم است. آوات با ارائه داده‌های همیشه در دسترس، تصمیم‌گیری استراتژیک را آسان می‌کند.

  3. تضمین شفافیت در تصمیم‌گیری با کسب و کارهای کوچک و متوسط

    یکی از ویژگی‌های یک سیستم پویا، ساختن رویه به شکلی است که هر فردی به راحتی بتواند با آن تعامل برقرار کند. در اینجا، مشابه دوی امدادی، هر فرد چوب را از نفر قبلی می‌گیرد و خیلی جلوتر از خط آغاز، مسیر را شروع می‌کند. از طرفی با استفاده از سیستم‌های خودکار و مبتنی بر داده، یک مجموعه می‌تواند محیط کاری عادلانه‌تر مبتنی بر ایجاد کنند. اتوماسیون تضمین می‌کند که تصمیمات بر اساس معیارهای قابل اندازه‌گیری و نه نظرات سلیقه‌ای اتخاذ می‌شود.

    سیستم‌های خودکار مانند آوات، شفافیت در فرایندها و تصمیم‌گیری را تضمین می‌کنند.

  4. تاب‌آوری و انطباق با تغییرات

    یکی از الزامات جدانشدنی بازار، توانایی انطباق با شرایطی است که از بیرون به یک مجموعه تحمیل می‌شود. یک سیستم خودکارساز فرایند، به مجموعه‌ها کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری به شرایط بازار یا تحولات پیرامونی جامعه پاسخ دهد.

    آوات با استفاده از Pay as you go، انعطاف‌پذیری و تاب‌آوری SME‌ها را افزایش می‌دهد.

  5. تجربیات شخصی‌سازی‌شده

    ساخت تجربه‌‎های شخصی‌سازی شده می‌تواند به احساس مشارکت و نقش‌آفرینی بیشتر اعضای یک مجموعه منجر شود. در آوات با پیش‌بینی گزینه‌هایی مثل «نمونه متن نامه» و «الگوی پیشنهاد نامه»، شما زبان و لحن خودتان را در مکاتبات، پیاده‌سازی می‌کند. پشتیبانی همیشگی، دیگر مزیت همیشگی این سیستم است. آوات به زبان هر فرد با او صحبت می‌کند!

  6. گسترش دسترسی‌پذیری به کمک کسب و کارهای کوچک و متوسط

    تصور کنید که مجموعه‌ای با شکل حضور کاربران مختلف فعالیت می‌کند: حضور در محل کار، دورکار و یا زندگی حتی در شهر و کشور دیگر. آن بخش از ابزارهای خودکارسازی فرایندها که دسترسی را افزایش می‌دهند، می‌توانند موجب افزایش تنوع و درگیرساختن گروه‌های متنوع‌تری از جامعه در خلق ارزش‌ها شوند.

    به لطف معماری ابری آوات، کاربران از هر کجا که باشند، به ابزارهای لازم دسترسی دارند.

آوات به عنوان یک سیستم اتوماسیون ابری، در کنار توجه به الزامات تکنولوژیک و انطباق با نوآوری‌های روز، طراحی انسان‌محور را در دستور کار قرار داده است. در اینجا تکنولوژی، شبیه خودمان با ما مرتب در حال تعامل است.

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

سیستم‌سازی با آوات: کلید بهره‌وری و رشد پایدار

یک مجموعه بدون سیستم‌سازی در حال فعالیت است. در این مجموعه هر روز، ده‌ها پروژه باید به انجام برسد، اما هیچ رویه استاندارد یا فرآیند مشخصی برای انجام آن‌ها وجود ندارد. کارکنان دائماً در حال پرسیدن سوالاتی مانند «چه کسی

ماتریس آیزنهاور: روشی برای مدیریت بهتر تسک‌ها

 در دنیای سریع امروز، پیدا کردن تعادل بین کار و زندگی می‌تواند به مساله‌ای فرسایشی تبدیل شود. یکی از ابزارهای قدرتمند برای کمک به مدیریت این چالش، ماتریس آیزنهاور است؛ یک تکنیک مدیریت زمان که وظایف را بر اساس فوریت

فرم مشاهده دمو

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .